Mood Si Kebong!

Assalamualaikum wbt,

Mood. Itu sahaja yang menentukan kekerapan saya menulis di sini kini. Bukan susah pun kalau saya hendak menulis, tapi tak naklah menulis yang entah apa-apa.

Nanti akan ada label-label baru dalam blog nih, juga label-label yang akan dibuang. Saya akan mengemaskini blog ini, InsyaAllah. Semuanya bagi memudahkan para pembaca membaca entri-entri blog ini berdasarkan label. Cuma bila siap mengemaskini, itu pasti menjadi tanda tanya buat diri saya sendiri. Hee.

Antara label terbaru yang akan diberi adalah review tentang makanan. Pasal makanan biasa je sebab makan memang sesuatu yang nikmat. ;) Baby? Pasti akan diselitkan juga. Tetapi lebih kepada pendidikan anak-anaklah walaupun saya belum mempunyainya. Hehehe. Saya akan menulis tentang semua perkara yang saya fikirkan sesuai untuk dikongsikan.

FYI, tinggal beberapa jam sahaja lagi untuk saya menanti kedatangan orang baru. Sepatutnya semalam (07.02.2012) tetapi kelahiran si kecil belum menampakkan tandanya lagi. Doakan segala urusan kakak saya dimudahkan ya.

3 comments:

  1. belum lagi.. Kakak saya tak sakit-sakit lagi.. Huhuhu.. Lama pula nak tunggu baby keluar..

    ReplyDelete
  2. kenapa jadi macam 2

    ReplyDelete

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat