Seoul Garden : The Table Barbeque People

Assalamualaikum wbt,

After saya baca entri ini, terus rasa macam kempunan nak rasa. Almaklumlah, saya tak minat sangat korea apatah lagi ceritanya. Tapi kalau bab-bab makan nih, saya sentiasa suka. Lama saya memendam rasa sejak tahun lepas. Sebelum dapat makan di situ, 2-3 kali jugalah saya dah lalu kat situ. Alhamdulillah, akhirnya penantian berakhir. Saya di Seoul Garden. Saya dating (21.01.2012) bersama suami di IOI Mall, Puchong.

Saya nih takdelah pandai sangat nak menceritakan tentang makanan nih sebenarnya. Yang pasti, bila dapat hati pasti suka. Hehehe. Kalau nak tahu lebih lanjut kesedapan makan di sini, baca je entri cik adik manis nih. Sure terus rasa hari nih juga harus makan di situ. Apa-apapun, untuk review makan di tempat yang kami pergi, boleh je baca kat sini. Senang.

Last but not least, moh layan gambar-gambar yang tak berapa nak ada nih. ;) Selamat menjamu selera.




Ice cream as dessert

No comments:

Post a Comment

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat