Shiok Kopitiam : Chicken Chops

Seperti yang saya pernah janjikan dulu dalam entri ini, saya akan adakan labels 'Food Review'. Nah, ini pemulanya! Sebab saya suka makan-makan dan jadi tembam-tembam. Takpe, kita tunggu 2 bulan lagi ya, InsyaAllah.

Ok, pertama sekali saya ucapkan terima kasih kepada kakak saya sebab suruh saya beli makanan nih via Groupon Malaysia. Kalau sebelum nih, saya ignore je emel-emel dari Groupon dan delete. Saya tak pernah baca pun sebab saya rasa macam annoying je. Bila kakak saya asyik cakap pasal ini, saya pun try baca deal tersebut dan mujur ada yang berhampiran dengan tempat tinggal saya. So, saya terus beli. Lagipun, masa nih teringin sangat nak makan western. Selepas booking date, maka berdatinglah saya dengan suami di malam gelap :D di Kafe Shiok Kopitiam pada 06.02.2012.


Dessert : Vanilla and Chocolate Ice Cream Lava

Soup of the day (mushroom)


Fried Chicken Chop
Caribbean Chicken Chop (Black Pepper Sauce
)

Grilled Chicken Chop
Aussie Chop (Lemon Plum Sauce)

Asalnya, saya order grilled chicken chop Swiss Chicken Chop (Mushroom Sauce) tapi sebab chef tuh tersilap dengar apa yang pelayan tuh beritahu agaknya. Jadi merasalah saya sos lemon plum. Sangat sedap sebab rasanya manis-manis masam. Awesome! Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat