New Experience with New Things

Assalamualaikum,
 
Lama rasanya tidak menulis tentang kehidupan dan pengalaman.. Alhamdullillah, sudah malam ke-18 Ramadhan umat Islam di seluruh dunia berpuasa.. Sudah 3 hari juga saya ditemani 'girlfreind' yang sangat memahami keperluan gadget saya..

Pertama kali dalam hidup saya memiliki teman berjalan selembut bantal kekabu untuk dibaringkan dan direbahkan ke bumi, insyaallah.. Rasanya saya akan selalu update 'kot' blog ini tapi hanya yang simple sahaja agar blog ini tidak bersawang..

Owh ya! Mohon doa teman-teman yang membaca tailan pendek saya ini agar segalanya dimudahkan. Sekiranya benar, insyaallah akan dikhabarkan kelak. Doakan saya ya. ;-)

Nota: saja try update guna smartphone. B-) 

Salam sayang..

No comments:

Post a Comment

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat