Wendy's : Quality Fast Foof Made The Way U Want

Lama rasanya tak buat entry Food Review. Hee. Banyak sebenarnya gambar-gambar yang diambil ketika makan di luar atau jalan-jalan cari makan tapi tak rajin sangat nak share kat blog. Huhu.

Ini kalilah saya nak share sikit benda-benda yang dimakan. Almaklumlah Groupon sangat banyak buat promosi makanan. Huhuhu. Tapi untuk entry ini takde ye kaitan dengan groupon, saje test rasa sebab tak pernah datang sini.

Kiranya semasa window shopping/dating bersama hubby bulan lepas di IOI Mall, saja try ajak nak ke Wendy's. Hubby kata ok, saya pun ok jugalah. Sebab dah malam, jadi saya try Chili's set and hubby Jr. Cheeseburger.

Ini set kami.
Harganya sama macam lain-lain fast food restaurant. Sebab nak try, the price is not the big deal. Sebab kalau Subway, lagi mahal. Tapi sandwish berkhasiat di Subway menjadikan duit juga bukan satu masalah bagi kami. Huu.

Fries yang paling sedap
Apa yang menarik tentang fries ini, isinya yang padat, lembut dan awesome. Saya memang suka fries macam ni. Sama macam di The Manhattan Fish Market (later, I'll write about this).

 
Inilah Chili's, macam kuah spagetti sedap sangat. Ada red bean, daun celery dan mined beef.
First time saya tengok menu, saya ingatkan chili yang macam cili giling/ cili boh tu. Saya tanya-tanya kat cashier dan tengok ingredients dalam menu, saya pun order. Memang sedap Chili's ni kalau you'll jenis yang suka spagetti. Saya suka. Hee.

No comments:

Post a Comment

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat