Pernyataan Syeikh Imran (Non-Hizbut Tahrir)


Sumber : Fanpage al-khilafah.org
Syeikh Imran (Non-HT) : "Bila kamu berjumpa dengan Ahli Politik (Politikus) yang Sujud dan Menyembah Allah SWT, yang berkata saya mau mengembalikan Khilafah/ saya mau mengembalikan Negara Islam. maka saya katakan orang itu 'MERUPAKAN SESEORANG YANG BAIK UNTUK DI DEKATI' tapi saya ingin katakan sesuatu mengenainya : 'DIA TIDAK AKAN BERKATA UNDILAH SAYA' karena dia tidak akan jadi begitu cuai (Ceroboh) untuk percaya yang dia dapat melalui jalan yang dapat menyebabkan Syirik untuk menegakan kembali Islam"

2 comments:

  1. a'aa akak dah dapat dah... next week akak pos yer... mggu ni nk balik kg...

    :-)

    ReplyDelete

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat