Soursoup as a natural cancer killer; 10000 stronger than chemotherapy!


(Can refer : http://insyirah-ameer.blogspot.com/)

Assalamualaikum wbt.

Saya kembali.

Sepanjang tahun klinikal, ramai pesakit kanser yang saya temui di wad mengadu takut dan serik untuk berhadapan dengan rawatan kemoterapi selepas mereka didiagnos menghidap kanser. Di satu sisi, memanglah rawatan kemoterapi tidak akan lari dari kesan-kesan sampingan yang sering dibayangkan oleh orang-orang umum dan ditayangkan di dalam drama-drama TV; hilang berat badan mendadak, keguguran rambut, muntah-muntah dll. (Boleh rujuk laman web ini untuk maklumat lanjut tentang tajuk tersebut) .Malah, di dalam sesetengah kes, kesan-kesan sampingan dari rawatan kemoterapi itu lebih menyeksakan daripada simptom-simptom penyakit kanser itu sendiri (peringkat awal)

Saya kongsikan info menarik yang saya ketahui daripada salah seorang sahabat melalui e-group. Sila taip di ensiklopedia google anda: Soursoup as a natural cancer killer. Pasti anda akan temui ribuan artikel tentang tajuk tersebut. Salah satunya adalah artikel dari Health Sciences Institute (Sila rujuk artikel ini. Ini artikel tahap WAJIB BACA. Kalau tak, anda berkemungkinan besar 'tak nampak' apa yang saya bebelkan dalam entri kali ini.)


Statement ini paling menarik:
The company had one huge problem with the Graviola tree--it's completely natural, and so, under federal law, not patentable. There's no way to make serious profits from it.


Zoom-in:
it's completely natural, and so, under federal law, not patentable. There's no way to make serious profits from it.

Zoom-in lagi:

There's no way to make serious profits from it.

Damn!



Ya. Mungkin ini sebab utama ubat mujarab ini tidak didedahkan kepada umum walaupun telah berpuluh tahun ditemui oleh saintis dan diakui sendiri oleh pakar perubatan. Puak kapitalis lebih sanggup melihat ribuan atau puluhan ribu manusia pelbagai peringkat umur berdepan dengan sengsara penyakit kanser dan rawatan kemoterapi mereka daripada menggadaikan periuk nasi kapitalis mereka untuk melakukan sesuatu.


(Rujuk Editorial panel di bahagian tepi artikel di atas. Bukan calang-calang orang tu. Boleh zoom-in di sini). Untuk lebih informasi tentang manfaat buah ini, sila rujuk di sini.

Baiklah, baiklah, baiklah. Ini cuma sebahagian kecil sahaja dari 'kehodohan' sistem kapitalis dalam bidang perubatan. Anda boleh kaji lagi jika rajin, tentang kes serupa ini, research and development yang hanya dilakukan jika ada manfaat besar bagi pelabur, tentang hak paten ubat-ubatan yang 'memiskinkan' negara-negara dunia ketiga, tentang agihan berat sebelah perkhidmatan kesihatan (cth mudah adalah tentang vaksinasi H1N1 baru-baru ini) , tentang insuran kesihatan yang pernah menjadi isu besar di negara-negara superpower seperti US (hanya baru-baru ini perubahan dasar tentang insuran kesihatan berlaku di US apabila cadangan Obama diluluskan, rakyat miskin diberikan bantuan insuran kesihatan, sementara rakyat yang kaya dikenakan cukai dan mereka yang sedia menghidap penyakit kronik dibenarkan untuk mengambil insuran kesihatan. Dan dasar ini mengambil masa yang lama, beberapa generasi Presiden US untuk diimplementasikan di US.)

Hebatkah? Sila baca artikel ini dan bandingkan sistem kapitalisme dan sistem penjagaan kesihatan yang ditawarkan oleh daulah khilafah. Bezanya bagai langit dan bumi! Inilah akibatnya apabila sang kuffar sekular kapitalis melakukan penjajahan kesihatan sehingga hari ini. Selagi Khilafah tak kembali, bukan sahaja ubat untuk kanser, tetapi ubat untuk segala permasalahan dalam hidup kita yang dihadapi saat ini, seakan tiada rawatannya....wallahu alam.

No comments:

Post a Comment

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat