Giveaway "Special Gift from Mia-Ina"

Di tengah keserabutan kepala memikirkan tesis, maka BW dapat mengenepikan sebentar kekusutan itu. Dengan ini, saya telah rasa sangat-sangat ringan tangan untuk menaip tentang GA ini. Minggu lepas pernah juga baca tentang GA nih dari belog orang lain. Tapi tak terasa nak join. Now for the last call, saya pun menjadi sangat rajin nak join. Hehehe.

Kepada semua pengunjung blog maya Mia & all her silent readers, anda dipersilakan untuk join GA nih ya.

Syarat-syaratnya begitu mudah sahaja seperti di bawah :-

1) Terbuka kepada semua yg ada @ tiada blog
-Okeyh, ini saya ada blog, .::Wanita Mustanir::. Kalau takde, join je sebab it's open to all. 

2) Yg ada blog ....be her follower & sign her guestbook blog "Istana Cinta Adin-Mia"
-Saya nih dah lama jadi follower dan silent reader belog kak Mia. Guestbook pun rasanya dah lama sign sejak kak mia letak widget tuh di dalam belog. Tapi nanti saya check balik. Nak tengok sekarang, masih loading. =(

3) Buat satu entry khas utk giveaway ni....tajuk entry wajib begini "GIVEAWAY - SPECIAL GIFT FROM MIA-INA"
-Sila skrol hingga ke no. terakhir syarat-syarat GA. Sekiranya dah habis baca nanti, maka itulah entri saya untuk GA daripada kak Mia. ^_^

4) Letak header kat atas ni di entry yg anda  tulis ye....kalau takde, kira ditolak penyertaan nie

Ini header yang diminta sebagai bukti penyertaan. 
Tapi saya ketak kat bawah syarat 4. Hee

5) Entry mesti menjawab soalan di bawah ini ya :-

- Sejak bila anda mengikuti blog mia-ina?
Rasanya pertengahan tahun lepas, 2010. Tapi tak sure bulan berapa, mungkin dalam bulan Jun . Saya mengikuti belog ini bersama 2 lagi adik saya tapi mereka silent reader je.

- Kekerapan anda berkunjung di sini?
Nak dikatakan 2 kali sehari puratanya. 3 kali pun pernah jugaklah.

- Apa istimewanya blog 'Istana Cinta Adin-Mia' di sudut hati anda ?
Kalau tengok tajuk belog, ia lebih kepada kisah percintaan. Tapi saya suka belog nih sebab ada tips untuk diet dan sihat. Itu yang menjadikan ia sangat istimewa di hati saya. Kalau tak percaya, sila tanya 2 adik saya. :P

- Komentar negatif (beri saranan like pembaikian blog / kritikan membina)
Belog nih isinya ok dan saya sangat suka. Tapi saya nih jenis tak suka yang banyak sangat widget, links and colourful. Untuk link, mungkin akak boleh view untuk 5 ke 10 blog sahaja. Hidup memang penuh dengan warna-warni tapi untuk belog yang warna warni, agak kurang menarik minat saya. Bagi saya, setiap belog perlu ada warna-warnanya tersendiri. Barulah dikatakan "bila warna kuning je terus ingat belog kak mia". Macam tulah lebih kurang. Mungkin widget akak juga perlu dikurangkan sebab nak loading agak susah bagi saya yang menggunakan broadband. Ini jelah pendapat saya. 

- Lain-lain (terpulang pd anda jika ada)
Buatlah lagi pasal diet. Saya suka bacee.. =)

6) Tarikh tutupnyer ialah 8 Mac 2011.....seorang pemenang yg berjaya memikat sanubari tuan punya belog dengan tinta penulisannya bakal menerima 'special gift' tersebut.

7) Dah buat entry sila tinggalkan komen berserta link entry tinta anda di sini ya http://mia-ina.blogspot.com/2011/02/giveaway-special-gift-from-mia-ina.html . Bagi yg tiada blog, boleh emelkan ke mia_azarina@yahoo.com.


Itu sahaja.
Sekian.

2 comments:

  1. tima ksh join my GA....pendapat & komentar anda penuh membina...semoga ukhuwah berkekalan hendaknya

    ReplyDelete
  2. sama2, kak mia..

    suka dengan belog akak.. ^_^..

    insyaAllah, semoga kita juga bisa bertemu di alam realiti..

    ReplyDelete

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat