Bayi Dikelar?

Kelar bayi dalam asrama

BETONG: Hanya kerana teman lelaki tidak mahu menerima anak luar nikah dalam kandungannya, seorang pelajar berusia 16 tahun mengelar bayi perempuan baru dilahirkannya sehingga mati dan perut terburai di bilik asrama sekolahnya di sini, semalam.

 
Kejadian menggemparkan itu berlaku kira-kira jam 7.40 pagi dan pelajar tingkatan empat terbabit dikatakan melahirkan bayi cukup sifat sebelum dia mengelar bayinya yang masih hidup itu dengan pisau pemotong sayur sepanjang 15 sentimeter.

Sumber berkata, sebelum kejadian, pelajar terbabit dikatakan gagal hadir ke kelas sehingga menimbulkan rasa curiga seorang guru lelaki berusia 41 tahun yang kemudian ke bilik asramanya.


Menurutnya, sebaik tiba di bilik pelajar berkenaan, guru itu terkejut apabila mendapati satu mayat bayi perempuan cukup sifat berlumuran darah di atas lantai berhampiran katil suspek.


“Terdapat sekurang-kurangnya tujuh kesan kelaran pada belakang tubuh, leher, tangan, rusuk selain perut bayi itu sehingga menyebabkan isi perut terburai.


Sumber: Hmetro online 18/10/2011

 


Hanya Khilafah Boleh Selamatkan Umat Dari Terus Berzina dan Membunuh (sumber: mykhilafah.com)

Ada kebenarannya tentang bulan Oktober adalah musim buang bayi, natijah pesta zina pada perayaan malam sambutan tahun baru masihi. Setiap hari semakin sakit hati membaca dan mendengar nasib bayi-bayi yang tak berdosa ini. Ramai yang berputus asa, seolah-olah masalah ini tiada penghujungnya.

Sedarilah pembaca sekalian,

Macam-macam penyelesaian yang digubal, dipinda dan dikuatkuasa oleh pemerintah kononnya untuk menyelesaikan masalah ini. Ramai antara kita yang maklum tentang Sekolah Harapan, Baby Hatch dan sebagainya. Sedarilah juga tentang pelaksanaan silibus Pendidikan Kesihatan Reproduktif dan Sosial (PKRS) [baca: Pendidikan Seksualiti] mulai tahun ini di seluruh sekolah rendah negara ini. Sedihnya, acuan silibus PKRS ini tetap daripada pihak kuffar Barat. Sungguh sombong  pemerintah kita untuk menjadikan Al-Qur’an dan Sunnah sebagai panduan mereka.

...dan barangsiapa yang tidak berhukum dengan apa yang diturunkan Allah, maka mereka itu adalah orang-orang kafir" (TQM Al-Maidah[5]:44)

 ”...dan barangsiapa yang tidak berhukum dengan apa yang diturunkan Allah, maka mereka itu adalah orang-orang zalim" (TQM Al-Maidah[5]:45)

 ”...dan barangsiapa yang tidak berhukum dengan apa yang diturunkan Allah, maka mereka itu adalah orang-orang fasik" (TQM Al-Maidah[5]:47)

Pembaca yang dikasihi,

Islam datang memberi penyelesaian keseluruhan masalah manusia. Itu janji Yang Maha Esa melalui pengutusan Rasulullah s.a.w. Ianya akan tetap berlaku sehingga hari Kiamat. Oleh itu:

1. Pulanglah kepada aqidah Islam yang memenuhi fitrah manusia, memuaskan akal serta mententeramkan hati. Kuburkan aqidah sekularisme milik ideologi kapitalisme yang membawa pelbagai bencana dalam kehidupan manusia.

2. Kembalikan Khilafah Islam sebagai sistem pemerintahan negara yang paling ideal untuk manusia. Benamkan demokrasi dan segala idea kebebasan dan liberalisme yang menjahanamkan aturan manusia.

Wallahu’alam
 

No comments:

Post a Comment

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat