Sleepy Boy But...


Entri pertama 2012 dengan video comel si cilik.

Assalamualaikum semua,

Saya terpanggil untuk meng'update' cerita tentang kanak-kanak sebab saya rasa itu sesuatu yang fitrah. Saya minta maaf awal-awal sekiranya kemungkinan banyak entri saya berkenaan dengan kanak-kanak.

Lately, selalu dikelilingi kanak-kanak yang comel dan bijak-bijak. Terutamanya yang di dalam video nih. Alahai, si cilik nih semakin pandai merespon pertanyaan orang dan bertanya soalan. Almaklumlah, bakal mendapat adik awal Februari ini, insyaAllah.

Hari nih berkisar tentang si cilik yang refused to lay down walaupun sudah mengantuk tahap tersengguk-sengguk. Kesian 2 orang mama melihatnya mengantuk di dalam kereta, tapi apakan daya bila dibaringkan, si cilik duduk kembali. Huhuhu.

Beberapa tahun lepas, saya pernah melihat seorang kanak-kanak perempuan seperti si cilik nih. Sudahlah tersengguk-sengguk kepalanya di atas sofa. Apabila hendak dibaringkan menangis. Huhuhu. Mati akal jadinya kita yang menjaga. Penyudahnya, biar kanak-kanak tidur dengan caranya tersendiri. Sungguh kesian. lucu tetap ada. Hehehe.

2 comments:

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat