Kalau Kuliyyah Muslimah, Macamana Pulak?? Nak Pergi tak??

Assalamualaikum,

Bulan November kan adalah bulan untuk promote majlis-majlis ilmu ye kawan-kawan. Yelah, nak pergi selalu ada juga majlis lain yang hendak dipenuhi, jadi promote jelah senang kan kan.. Dapat juga orang lain yang tak tahu jadi tahu yang selama ini ada pelbagai majlis ilmu untuk disertai.

Sesiapa nak join kuliyyah muslimah nih (dengar kata pertama kali diadakan, rugi nih rasanya kalau tak join), kali ni dibuat di Seremban. Yang tinggal atau belajar dekat-dekat dengan noghori, bolehlah datang. Datang jangan tak datang. Hehehehe.

Kalau korang nak datang, boleh contact no yang tertera kat poster di bawah. Tapi kalau korang rasa nak google je, details pun kat bawah nih.

Hijrah Muslimah Dari Sekular Menuju Islam (SEREMBAN)

Tarikh: 1 Dis 2012 (SABTU)
Masa: 9.30 pagi - 12.00 tghr

Tempat: NAJIHEEN TRAINING AND CONSULTANCY,
Jalan SJ 10/11,
Taman Seremban Jaya,
Seremban, Negeri Sembilan.

Penceramah:
Ustazah Nur Ain

Yang bestnya, hanya MUSLIMAH sahaja dijemput hadir. Sebab penceramah perempuan, audiensnya haruslah perempuan juga. Menjaga pandangan. InsyaAllah. Kalau lelaki nak pergi juga, boleh datang yang kat sini punya. Yang nih dua-dua jantina boleh datang. Malah tanya macam-macam pun boleh, insyaAllah. Dan yang pasti, masuk adalah PERCUMA. Tak ke awesome tuh? :D




No comments:

Post a Comment

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat