Kesabaran Meninggi ketika Menulis

Banyak benda yang nak ditulis. Kadang sampai taip sikit, delete. Taip lagi then delete semula. Taip pendahuluan, delete jugak. Haishh.

Nak menaip ni perlukan kesabaran yang tinggi. Tapi bukan setakat sabar tau, ilmu dan segala sumber maklumat yang diperolehi perlu ada. Saya menulis suka lengkap walaupun saya tahu siapa nak bacakan. At least, nanti adalah saham untuk saya kalau saya takde. Ye tak?

Bila saya ni menulis entry, saya selalu bandingkan masa awal-awal saya berblog. Saya rasa cukup ilmiah (hahaha). Sekarang ni, entri pun macam apa je. Takpelah, after exam saya kembali menulis dengan ilmu pengetahuan ya. :p

P/s: doakan saya ya. Exam jumaat ni dan rabu minggu depan. Paper klinikal tapi sempat online. Huhuhu

No comments:

Post a Comment

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat