Tausiyah Ramadhan (Ramadhan Reminder)

*Ramadhan yang masih berbaki ini, saya mengharapkan amal saya yang sedikit ini diterima Allah SWT. Aamiin.

Sepatutnya saya buat entri Tausiyah Ramadhan ketika awal Ramadhan lagi tapi ini dah nak pengakhiran Ramadhan baru saya nak buat. Semuanya ada 4 siri tau. Siri 1 (http://shirashafrida.blogspot.com/2013/08/tausiyah-ramadhan-1.html) saya dah 'up'kan entrinya tengahari tadi. Nanti bolehlah tengok kalau belum tengok.

Saya akan buat entri siap-siap memandangkan saya ni sangat 'rajin' untuk membuat entri saban hari. Entri yang tertunggak ada beberapa dan saya sedang cuba siapkannya. Apapun, saya berharap para pembaca sudi untuk melihat dan mendengarkan peringatan Ramadhan yang akan saya buat entri untuk 3 hari berikutnya.

Dan saya juga akan buat beberapa entri untuk bacaan semua ketika saya balik kampung beraya. Nanti takdelah kosong je kan. Hehehe.


No comments:

Post a Comment

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat