Adamaya Just Crossed My Mind, but New Blogger was Here..

Berkuatkuasa pada 8hb Mei 2010 hingga setengah hari 9hb Mei 2010, saya ditugaskan menjadi kakak terbaik buat adik-adik saya yang comel lagi manis. Seterusnya, saya akan membiarkan mereka di rumah dengan pantauan datuk nenek sehingga mummy and daddy berada di rumah pada keesokan harinya.

Penerangan di atas sekadar memaklumkan kepada anda bahawa saya online for blogging about 2 hours non stop. Saya jalan-jalan ke pelbagai jenis blog dan kesemuanya adalah blogspot.com. Actually, dari denaihati.com sebab ternampak contest. Dari situ, saya klik link-link blog yang ada, untuk menambahkan kenalan alam maya dan juga menambah ilmu pengetahuan terutamanya dalam dunia blog. After saya join gengblogger, ramai blogger yang jengah ke sini and give some comment here.

Why Adamaya? Sebab sekarang nih 'demam' Adamaya dengan OST I Am Not Single yang dimainkan di satu blog nih. But this is not an entry about Adamaya but it is for pemilik blog ini sebab menghargai Wanita Mustanir di arena blog yang baru setahun jagung. Terkejut juga saya masa tuh. Saya blogwalking untuk mencari idea, tiba-tiba baca entri ini ada nama WM. So, macam terkejut jugalah kan? =D


Kalau nak dibandingkan dengan pemberi award ini, saya bukanlah dikira new blogger because saya mula berblog starting Disember 2008. Dah setahun setengah. Tapi sebab baru mula dikenali, kiranya new blogger jugalah ye. hehe.

Di sini ada satu pengumumam.

Anda inginkan Acer Aspire One dengan PERCUMA? Sila lawat sini ye. Selamat melihat dan mencuba. =) "Hidup Untuk Memberi."

2 comments:

  1. wah congrats...

    boleh letak award kat rak nnt :)

    ReplyDelete
  2. thanks amirul.. =)

    kalau byk award dapat, bolehlah disusun2 kat rak.. hehehe

    ReplyDelete

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat