Aku tak mahu abahku berdosa..

Kerana aku belum mempunyai suami, tapi telah berbapa sejak dilahirkan, maka inilah yang terbaik buatku. InsyaAllah.

Original from : Artikel iluvislam.com

Aku tak mahu suamiku abahku berdosa
Lantas aku melabuhkan jilbabku
Berusaha menutup sempurna auratku

Aku tak mahu suamiku abahku berdosa
Lantas aku perlengkapkan diriku
Dengan ajaran agama
Agar dapat membezakan
Antara yang benar dan salah

Aku tak mahu suamiku abahku berdosa
Lantas aku hadkan pergaulanku
Dengan yang bukan mahramku

Aku tak mahu suamiku abahku berdosa
Lantas aku menjaga diriku
Agar terhindar dari fitnah manusia

Aku tak mahu suamiku abahku berdosa
Kerana aku sayangkan suamiku abahku
Dan aku tak mahu suamiku abahku terhumban
Ke neraka jahanam kerana diriku

Aku tak mahu suamiku abahku berdosa
Kerana aku

Aku tak mahu suamiku abahku berdosa..

 Google Image.

2 comments:

  1. Nukilan yang sungguh indah dan penuh bermakna. Sewajarnya semua wanita Islam melakukan apa yang terkandung dalam nukilan ini agar sama sama tidak berdosa iaitu bapa, suami dan diri kita sendiri.

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah..

    terima kasih, kak.. ;)

    tapi bukan nukilan saya.. ^_^

    ReplyDelete

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat