The teaser for Today..

Assalamualaikum,

Semalam ada blogger yang memberi komen di sini. Owh entri saya tahun lepas. Hehehe. (teruja sekejap). Kemudian ke belog ini, sebab ada pautan di entri tersebut. Saya nampak video di entri Apa ini?. Tapi tak adalah pula saya nak melihat video tersebut. Eh, sebenarnya saya dah klik button play, tunggu loading kejap. Tapi saya dah tertutup window belog tersebut sebab terlupa akannya. Maka tak adalah saya menonton video kan.

Pagi nih, ada sahabat FB saya postkan satu pautan video. Bukan video yang sama tapi oleh pelakon yang sama. Saya menontonnya. Gelak. Itu je yang mampu saya lakukan.Dan anda juga mungkin lakukan yang sama selepas menontonnya, GELAK. :P



Nota : Maaflah kalau entri ini mengarut. Tapi untuk menghiburkan hati tiada masalah, saya kira. Kalau salah, mohon dibetulkan ye..Terima kasih. ^_^

2 comments:

  1. baru semalam tengok video terbaru die.. x henti2 gelak,, hehe

    ReplyDelete
  2. aisya,

    yeke? apa video terbaru dia? boleh menghilang tekanan belajar sedikit.. hee

    walaupun yg utama adalah mengaji Al-Quran..

    ReplyDelete

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat