~~~PINKLOLIPOPS 1st FREE GIVEAWAY~~~


Saya dah pernah baca tentang giveaway ini, tapi saya masih blur ketika first time baca. Saya baca pun melalui blog yang follow saya, honeyd83. Thanks to honeyd83, =). Then, tadi saya blogwalking to a few of my followers, tengok giveaway nih masih ada. So, saya baca semula dengan  teliti. Saya klik ke link yang diberikan, pinklolipops. Barulah saya faham tentang giveaway nih. Masih belum terlambat buat saya. Hehehe.

Biasalah kalau dikenakan syarat-syarat untuk sertai giveaway. 1st and 2nd steps, done. Since saya disuruh untuk comment @ review tentang PINKLOLIPOPS, so here there are.

~~~PINKLOLIPOPS 1st FREE GIVEAWAY~~~ dianjurkan sendiri oleh tuan punya blog SEWING MAKEs ME CRAZY,  Ayu Rosly. Blognya simple je dan berwarna pink sesuai dengan jiwa kewanitaannya serta seni rekaan jahitan tangan. (walaupun saya memang tak suka pink. =D)

Antara servis jahitan yang disediakan oleh Ayu Rosly adalah :
    * Curtains
    * Pyjamas
    * Gifts
    * Dress
    * Bags
    * Baju Kurung (cotton only)
    * Ribbon Embroidery
    * Beads Embroidery

Untuk keterangan lanjut atau membuat tempahan, bolehlah lawat blog Ayu Rosly, SEWING MAKEs ME CRAZY. Apapun, memang beruntung siapa yang pandai menjahit dan minat menjahit. =)

Rakan yang bertuah untuk sertai free giveaway ini ialah : syae, Nabila dan 1ummah.

Sekian.. =)

No comments:

Post a Comment

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat