Anugerah Blogger Cantik


Here are the rules to accept the award :

1. Thanks & and link the person that gave you the award.
2. pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.

3. Contact said Blogs and let them know they've won the award.

4. State 7 things about yourself.

Untuk pertama kali, saya dapat award daripada seorang blogger dari oversea. Saya tertanya-tanya juga siapalah yang memulakan award macam nih. Actually, tak pernah menyangka akan dapat award ini sebab dapat pun daripada someone yang tak pernah saya kenal. Tapi bila disemak-semak balik bersama my younger sister tempoh hari, my sis cakap, blogger nilah yang ada http://cintailahialways.ning.com. Owh, rupanya saya pernah melawat dan membaca ning.com pemberi award ini. Apapun terima kasih Dr. Muslimah sebab memberi award ini kepada saya. Dan kebetulan pula, my sis pun dapat award tuh tapi biarlah itu menjadi rahsia kami adik-beradik. =)

Step 2, list down bloggers yang saya rasakan mereka adalah fantastik. Fantastik juga terlalu subjektif untuk dikategorikan. Since, calon-calonnya adalah melalui undian saya, maka mereka adalah :


Nota : Pemilihan blogger adalah berdasarkan kreativiti atau pengisian atau the way the blogger deliver the message to the others especially me atau my interest on that blog. ;) Saya hanya ada 12 sahaja. Jadi kepada sesiapa yang teringin nak buat, silakan.

Step 3, after publish this entry. Move to step 4. Here they are :


- Sangat suka berblog. Kalau tak menulis, copy paste untuk bacaan serta pengetahuan orang ramai dan juga membaca di blog blogger lain terutamanya tentang masakan dan cupcakes.

- Telah, masih dan akan dimiliki oleh yang berhak memiliki saya.

- Telah, masih dan akan sentiasa menyayangi dan mengasihi insan-insan yang bermakna dalam hidup serta bersama-sama di jalan ini. Semoga kami diredhaiNYA. Ameen.

- Dikasihi oleh kanak-kanak riang Ribena. =D

- Bukanlah seorang yang sempurna kerana saya adalah insan biasa. Hanya memiliki 2 pasang mata, 2 pasang kaki, 2 pasang telinga, 2 pasang tangan, sebatang hidung, satu mulut, dan yang berkaitan.


(ralat : 2 pasang mata, 2 pasang kaki, 2 pasang telinga, 2 pasang tangan kepada sepasang mata yang comel, sepasang kaki yang boleh berjalan, sepasang telinga yang boleh mendengar, sepasang tangan yang boleh melakukan kerja)


"Jika anda ada sepotong berlian yang berharga, tidakkah anda letakkannya dalam sebentuk kotak baldu dengan penuh hati-hati, kemudian anda simpannya dalam almari dan anda jaga dan peliharanya supaya tidak dilihat oleh orang lain?"

- "Demikian juga wanita pada kami, mereka berharga dan tidak dibuka kepada orang lain melainkan suaminya. Dia untuk suaminya dan suaminya untuknya. Tiada hubungan seksual sebelum perkahwinan dan tiada hubungan persahabatan. Semua pihak saling menjaga satu sama lain dan ada rasa cinta, penghormatan antara mereka. Wanita tidak boleh melihat lelaki selain suaminya demikian juga yang dilakukan oleh si suami."


p/s: entri ini adalah sebagai tanda penghargaan dan terima kasih kepada pemberi anugerah.

4 comments:

  1. Salam,

    Enti memiliki 2 pasang mata...alhamdulillah...kerana enti berpeluang untuk menambah pahala dengan mendermakan 2 mata extra tu kepada mereka yang memerlukan!

    ...2 pasang kaki...ini pelik sikit...maknanya enti ada 4 kaki!

    ...2 pasang telinga...aikk...ini maknanya enti ni hebat dalam pendengaran...mungkin sehingga semut bercakap pun enti boleh dengar...sebab enti ada 4 telinga!

    ...2 pasang tangan...ana kalu diajak bertumbuk dengan enti...siang2 lagi ana angkat tangan...sebab mana ana boleh menang bertumbuk dengan orang yang ada 4 tangan!

    ...sebatang hidung...betul ke imbuhan bilangan untuk hidung adalah batang?

    Hehehehe...saja je untuk menceriakan pagi Jumaat ini! :)

    p/s: sepasang dalam BM maknanya 2, contoh:- sepasang mata maknanya 2 biji mata. :)

    Wasalam.

    ReplyDelete
  2. wslm,

    alamak akhi... ana tak perasan langsung.. hehehe

    Patutlah masa ana menulis ana rasa kenapa 2 pasang telinga, 2 pasanag tangan dan 2 pasang kaki tapi masa tuh suratul badihah ana lembat sikit..

    Apapun, syukran sebab perasan akan kesilapan menulis ana..

    Sebatang hidung betul..

    2 pasang mata betul juga sebab tambah spectacle.. hehehe

    =)

    ReplyDelete

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat