Exam Menjelma Kembali =)


Assalamualaikum semua,

Harap anda semua sihat dengan kehendakNya.

Saya mengambil beberapa minit sahaja untuk meng'update; entri kali ini. Mulai esok, saya akan menduduki peperiksaan semester April 2010. Jadi, saya akan berhenti seketika dari dunia blog. Harap anda semua tidak merindui saya. (hehehe.)

Di kesempatan ini juga, saya ingin menyusun sepuluh jari (setiap manusia normal seperti saya ada sepuluh jari ya) memohon maaf atas segala keterlanjuran saya dalam menulis, ketidakfahaman anda tentang apa yang saya sampaikan serta ketidakpuashati anda dalam membaca entri-entri saya. Saya juga minta maaf sekiranya ada di antara anda dan mana-mana pihak yang terluka atau terasa hati dengan penulisan saya atau apa-apa sahaja yang saya kongsikan di sini sepanjang anda singgah dan membaca di sini. =)

Sekiranya ada entri terbaru yang anda baca sebelum tarikh 27hb April 2010, maka sila anda andaikan bahawa entri-entri tersebut adalah auto published. Jadi, sudi-sudikanlah membaca ya. =)

Akhir kalam saya, doakan kejayaan saya untuk peperiksaan kali ini. Doakan juga buat sahabat-sahabat saya yang berjuang bersama-sama saya bermula esok untuk paper Bioteknologi Farmaseutikal. Saya amat menghargai kehadiran kalian di blog ini dan doa daripada anda amatlah bermakna buat saya. Semoga Allah jua membalas jasa baik kalian. InsyaAllah, ameen.

Salam kasih,

ShiraShafrida

1 comment:

  1. =) Good luck in your exam...

    semoga dpt menempuh exam dgn jaya..
    Semoga diberi ketenangan jiwa, kelapangan dada, dan ketajaman pemikiran..

    Mudah-mudahan menjadi ahli farmasi yang berjaya..Ameen

    ReplyDelete

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat