Rabu Yang Tak Terkata

Walaupun aku tak tahu kenapa ada 'wordless wednesday', tapi aku post sesuatu hanya dengan 3 gambar dan sepotong dalil Al-Quran.


Sebab aku nak juga buat sesuatu tentang rabu. Kenapa mesti rabu? Bukan isnin, selasa, khamis, jumaat, sabtu atau ahad? Apa keistimewaan rabu dibandingkan dengan hari-hari yang lain? *Tak puas hati.


RABU.
Best kalau petang-petang macam ni makan colek jambu. Tetiba teringat zaman kanak-kanak. Huh.


“Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib suatu kaum kecuali kaum itu sendiri yang mengubah apa apa yang pada diri mereka ” (TQS 13:11)

6 comments:

  1. as salam..
    alhamdulillah..
    hehe..mendalam tu ;)
    kiranya pada hari sbelum rabu tu, anak-anak akak
    menambah berat badan? ha..
    erk.

    ReplyDelete
  2. ini bukan tak terkata. dah berkata2 dah tu. adehh.. org buat wordless wednesday, mana ada apa2 pkataan

    ReplyDelete
  3. waalaikumussalam,

    mendalam ape ek? kurang faham..
    biasalah, anak2 kan..

    ReplyDelete
  4. SM, saya pun pelik jugak.. sebab ramai blogger letak wordless, tapi berjela jugaklah entri nya..

    so, what say you? :P

    ReplyDelete
  5. itu blogger tak paham bahasa. kah3~

    ReplyDelete
  6. rabu memang besh . sebab hari raya bagi saya . sebab saya buleh buat ghash!! ziarah !

    ReplyDelete

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat