SN palsu guna Header SN sebenar Keluaran HTM

Alhamdulillah, another way has been identified.. A way to Rawang. :D. On the way balik, ada roadblock. Stuck there about 1 hour. Membahang sudah di dalam kereta kerana teori simple, kipas tidak berpusing laju. Umpama bateri lampu basikal seperti gambar di bawah. Semakin laju basikal dikayuh, semakin terang lampu basikal. Semakin perlahan basikal dikayuh, semakin malaplah lampunya. Maka guna air-cond pun tetap rasa sedikit hangat. Betul ke teori ini?

Bateri dinamo.
Ok. Tak sempat nak cerita tentang BERSIH sebab kereta pun dah jadi sangat BERSIH apabila telah divakum di car wash. Hampir maghrib baru sampai rumah. Jalan yang hanya beberapa ratus meter sepatutnya 5 minit sahaja perjalanannya telah menjadi sejam. Nak marah, nak marah siapa. So, diam-diam dan bersabar sahaja. Kiranya travel petang hari yang sedikit membosankan.

Di rumah, emel dibaca dan ada sedikit berita untuk dikongsikan. Sila baca dengan minda yang terbuka. ;) Anda yang membacanya, dan anda yang menilai.

Lagi sekali SN tiruan.
KUALA LUMPUR 8 Julai – Untuk kali yang kedua, pihak yang tidak bertanggungjawab telah mengeluarkan Sautun Nahdhah (SN) palsu untuk mengelirukan umat Islam terhadap SN yang dikeluarkan oleh Hizbut Tahrir Malaysia (HTM). Sebagaimana dahulu, SN tersebut diletakkan oleh pihak terbabit di penjuru tertentu di Masjid Negara, ditambah kali ini, SN palsu tersebut turut diletakkan di Masjid Wilayah, Kuala Lumpur. Kemungkinan juga ia turut diletakkan di masjid-masjid lain di sekitar ibu negara.

SN palsu ini sekali lagi menggunakan tajuk kepala (header) yang sama sebagaimana SN sebenar keluaran HTM dengan moto yang telah diubah tetapi mengekalkan alamat laman web rasmi HTM www.mykhilafah.com. Tajuk yang dibawa kali ini adalah “Hukum Taat Dalam Islam” manakala kandungannya mengajak umat Islam agar mentaati pemimpin yang sedia ada dan ‘menghentam’ usaha pihak-pihak tertentu yang ingin mengadakan demonstrasi pada 9 Julai ini. Daripada kandungannya, jelas menunjukkan bahawa si pembuat SN palsu ini adalah pihak yang menyebelahi kerajaan Malaysia yang sekular ini.

Kami dengan ini menafikan bahawa SN ini adalah keluaran HTM. Kami juga menasihatkan pihak yang tidak bertanggungjawab ini agar bertaubat dari kejahatannya dan segera berhenti dari melakukannya. Sungguh jijik dan kotor apa yang dilakukannya yang mencerminkan sikap kemunafikan pembuatnya.

Kami juga menasihati para pembaca agar tidak terkeliru dengan penipuan jahat ini dan merujuk kepada laman web kami untuk kepastian.

Akhir sekali, kami ingin menegaskan di sini bahawa siapa pun pembuat SN palsu ini, kamu mungkin terselamat dari hukuman di dunia, namun di akhirat nanti, kami, seluruh anggota HTM akan bersaksi di hadapan Allah bahawa kamu adalah penjahat dan pendusta dan kamu adalah pelaku kemungkaran yang besar. Demi Allah! Kami bersumpah akan menjadi saksi di hadapan Allah kelak terhadap fitnah dan kejahatan yang kamu lakukan terhadap HTM. (Sumber : sini)

No comments:

Post a Comment

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat