Clothing, Health and Beauty Products by Hija Shafrida

Assalamualaikum semua,

memperkenalkan...,

Alhamdulillah, since bulan Februari lepas saya starting this online business with the name "TheFairLady Store". But then, terfikir to use own name supaya mudah dikenali. Last week start re-branding the business name. And what's come out from my mind? "Hija Shafrida". More related to my own name. Hiks. And what is that mean? Hija in Spanich means 'daughter' and Shafrida is a combination between two real name which is my parents' name. And I didn't know when I start to use this name as represent me. :) 

For your information, my online store ada jual a few products only. For clothing, ada jubah cotton and tudung double face which is highly recommended because the quality of the material sangat best. Saya sendiri dah try pakai tudung contton tensil from Bandung. Seharian pakai macam tak nak tanggal tudungnya. Hehehe. Dahlah sejuk, lembut dan yang bestnya mudah dibentuk. BTW, the tudung only left few pieces. Tunggu saya restock ya sebab kat supplier sudah kehabisan.

For beauty and health products, saya ejen products from Treenea. Tahu tak apa Treenea nih? You all boleh je google atau ke websitenya -> www.treenea.com. Ketika awal keluaran jenama ini, hanya ada minyak kelapa dara dengan antioksida berbentuk softgel. Namun, sejak bulan lepas Treenea telah mengeluarkan dua lagi produknya iaitu cecair minyak kelapa dara dan juga kolagen MieraBella.


Minyak kelapa dara + antioksida softgel
Minyak kelapa dara antioksida liquid + kolagen MieraBella
Selain itu, saya juga menjadi ejen untuk beberapa produk seperti di bawah :


Aura White Beauty
Beutskin Essence
Fer'White
Maixara C-Sential
Rose Hair Perfume
Marine Essence Beauty Bar
Vitamin C 1000mg Pahang Pharma
WhiteLight Teeth
SF Beauty Set (3 in 1)
Dan beberapa lagi produk. Minggu depan akan ada produk baru.. Nantikannya.. Saya juga ada jual produk berasakan rumpai laut iaitu sabun pencerah dengan ekstark betik serta Jelly rumpai laut. Kalau nak try, inboxlah saya ya. =)

Sabun rumpai laut + ekstrak betik

Jelly rumpai laut (perisa blackcurrent sahaja ya)
Jangn lupa like and share page saya untuk mendapatkan maklumat terkini. =)

Email : hijashafrida@gmail.com


No comments:

Post a Comment

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat