Taktaz Restaurant : The Iranian Food in The Town

Well, kita jalan-jalan cari makan pula ya. Saya ni sebenarnya memag suka makanan nih. Sebab tu dalam blog saya ni saya letak Food Review. Asalnya malu juga saya nak post entri macam ni, tapi memandangkan saya pencinta makanan, apa salahnya kan. :)

Ini kisah 3 bulan lepaslah. Bercinta juga saya nak post entri ni sebab 1) gambar ada dalam smartphone, malas sikit nak transfer ke laptop, 2) tiada idea nak menulis. Tapi sekarang tidak lagi. Saya update banyak-banyak senang. :)

You all suka makanan arab? Kalau you all suka, Iranian Cuisine pun sedap juga. Not bad tapi bab kebabnya kurang sikit. Yet, still ok.

Ini antara menu yang disediakan untuk tengah hari. Murah juga.
Tapi kami takdelah order menu dalam ni sebab kami pergi makan malam. :) Jadi, kami order seperti gambar-gambar di bawah ni.

Kami order barbican drink for first time. Rsanya bergas dan saya tak berapa gemar.
Kalau you all nak tahu, barbican drink ni banyak perisa. Saya order perisa peach dan hubby order perisa apa tah, saya pun dah lupa. Huhuhu. Tapi sedapp.

Simple pizza but yummy
Kami porder pizza sebagai pembuka selera. :D Serius, sedap pizza ni walaupun simple tapi tak dapat digambarkan dengan kata-kata.

Ini my hubby punya. Lamb Koobideh Kebab served with Dill Rice

Saya order Negini Kebab (mix lamb and chicken) with Saffron Rice
Saya kalau makanan cenggini saya memang suka terutamanya part nasi. Sangat peroi, wangi dan sedap.. :D

So, you all rasa lapar tak? Pagi-pagi saya post supaya you all tahulah nak makan apa lunch nanti. You all boleh tengok page restaurant ni.



No comments:

Post a Comment

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat