Tak kusangka rupanya itulah dia..

Berjalan-jalan mengunjungi blog teman-teman, terbaca satu pautan tentang BE. Baca punya baca, rupanya selama ini *aku (lebih menjiwai penggunaanya untuk entri kali ini, harap maklum.) mempunyai banyak BE. Tapi aku sendiri tidak tahu yang aku ada BE. >_< Mulalah nak sedih sebab sebelum ini tidak pernah tahu dan tidak ambil kisah apalagi untuk dipedulikan.

Sebab utama ketidaktahuan aku adalah kerana akaun nuffnag aku dalam bahasa Malaysia. Aku pun takdelah pernah nah guna English language untuk nuffnag. Buffered earnings in Malay is pendapatan terumpuk. Hahaha. Memang tak kusangka rupanya itulah BE aku. Sekarang baru nak ambil kisah tapi semuanya sudah terlambat. Macam lagu apa ya, "sayang semuanya, sudah terlambat.." Semuanya dah jadi metered earnings, sobss..

Nota: Apapun, saya tak kisah sebenarnya tentang ini semua. kalau ada rezeki adalah. Kalau bukan rezeki saya, diam lebih baik. ^_^

Saya ada satu jemputan untuk anda semua. Bagi sesiapa yang ada join MLM, bagus benar jika dapat hadir ke diskusi fikrah Islam nih. Bukannya apa, kadang-kadang kita suka benar buat dulu baru tanya apakah status hukum sesuatu perbuatan tuh. Jika kita benar-benar ingin mengamalkan ajaran Islam dan menerapkan syariat Islam dalam kehidupan harian, maka belajarlah. Tiada jalan lain selain mendalami ilmu agama, InsyaAllah.

  
MUNAAQASHAH MEI 2011
Hakikat Multilevel Marketing (M.L.M) & Hukum Syara' Mengenainya


Tarikh : 29 Mei 2011 (Ahad)
Tempat : Khilafah Centre, Bandar Baru Bangi
Masa : 8.30 pagi - 12.30 tengahari

Semua dijemput hadir.
Masuk Adalah Percuma!

Sekian. ^_^

4 comments:

  1. baca entry ni tp x fhm..apa mslh dgn nufffnang tu syira....apakah syira tak klik lps tau dpt BE?the great tue ble dpt BE....akak ada baca bab dpt kan duit dr nuffnang ni..bertuah tau...

    mai akak klik ur nuffanng lg..ceria2x ye :-)

    ReplyDelete
  2. LindaRahim,

    Actually, nak cash mmg xblh lah lagi sisi sbb belum cukup amount.. :D

    ReplyDelete
  3. Mia-Ina,

    akak tak faham ek? sbnrnya, nak beritahu yg shira ada BE.. aritu adalah beberapa BE.. tapi sbb shira tak tahu apa fungsinya memandangkan akaun nuffnag dalam BM, so takdelah nak klik2 kan..

    Skrg bila BE tinggal 1 je, barulah tahu rupanya itulah BE..

    thanks, kak mia.. ;)

    ReplyDelete

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat