Header Lama tak Cool?

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar semua? Semoga sihat hendakNya ya.
Ada yang meminta supaya header belog nih ditukar. Sebabnya header yang sekarang ini menggunakan link belog yang lama.
Ok, terima kasih kepada yang sudi menegur. =)


Saya bukan tak nak tukar header baru. Tapi laptop yang saya sedang guna nih tiada Photoshop. Lagi pula, laptop saya sedang 'sakit'. Makanya, saya tidak boleh ber'photoshop' untuk membuat header baru. =(

Jadi, kepada yang menegur, anda sudi ke untuk buatkan saya header percuma? Hehehe.

2 comments:

  1. aii.. sindiran sinis nampak. masuk tandas pon bayar doposen, apa lg menggunakan khidmat professional seorang designer. keh3~

    ReplyDelete
  2. hohoho..
    ada yang terasa nampaknya..
    kalau masuk tandas byr dua puluh sen, apa salahnya design header dgn percuma kan.. dapat pahala lagi kalau ikhlas.. hikhikhik

    ReplyDelete

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat