[Video] Bila dah mengantuk..

Kita sebagai orang dewasa nih, kadang-kadang memang suka menyakat budak-budak apatah lagi bila dorang tengah mengantuk. Budak-budak mengantuk kalau dirakam aksinya, sangat mencuit hati. Kalau boleh, sampai nak pecah perut menahan gelak sebab geli hati.

Saya suka sangat rakaman kanak-kanak nih yang mengantuk sangat. Saya pernah lihat sendiri kanak-kanak yang macam dalam video nih. Ia berlaku ketika saya menjadi baby sitter. Memang sama cuma yang lainnya, kakak berada di atas sofa. Saya nak baringkannya, dia menolak. Hai, budak-budak!.. ;)

video

7 comments:

  1. memang comel sangat budak ni! tak bosan even dah tengok banyak3 kali! :D

    ReplyDelete
  2. budak-budak memang banyak ragam yang mecuit hati..

    ReplyDelete
  3. iekasub,

    kan..kan..kan.. mmg tak bosan tengok budak-budak kecil nih..

    ReplyDelete
  4. Marcella,

    betul-betul.. saya sokomng sangat.. ;)

    ReplyDelete
  5. ralat: sokomng = sokong

    nur lia,

    :) sgt comel.

    ReplyDelete

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat