Tukar [dot] com


Alhamdulillah, akhirnya tercapai untuk menukar domain. Yang tidak tercapai dek akalku adalah update blog selalu. Itu adalah sesuatu yang sukar buat masa ini memandangkan saya sedang sibuk menjaga anak dan adik-adik.

Domain saya ialah wanitamustanir.com. Jika dulu, shirashafrida.blogspot.com. Senang ingat tak? Kenapa saya tukar? Ingat tak beberapa minggu lalu blogspot ada masalah sebab mereka buat maintenance? Itu sebab utama saya menukar domain. Hehehe. Murah je dalam RM28.00 setahun. Siapa yang nak ada domain sendiri?


Selamat mencuba. 
Owh ya, terima kasih kepada maria ayuni yang memberitahu saya. :P

6 comments:

  1. tukar jangan tak tukar, kak maera.. ;)

    ReplyDelete
  2. aha boleh cuba nie .. ermm susah kan blogspot selalu prob kan huhuhu

    ReplyDelete
  3. aah kak ieda, cubalah.. semoga berjaya.. nnt inform ye.. ;)

    ReplyDelete
  4. iya, berjaya akhir en maria ayuni.. hahahaha

    Alhamdulillah..

    ReplyDelete

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat