Short Updates, Perhaps..

Dah berterawih ke teman-teman? Berjemaah ke atau bersendirian? Alhamdulillah, sekiranya teman-teman dah berterawih. Tapi jangan lupa ya ibadah yang wajib. Ok, tadi ber'YM' dengan adik saya nun jauh di negeri orang. Permintaannya, "Angah, nanti masakkan orang spagetti ye." Adik saya yang sorang nih selalu je minta nak 'Italian food'. =D

Esok dan lusa saya akan ada kuiz Nuklear Farmasi. Jadi saya tidak akan update untuk esok dan lusa. Hari Jumaat pula tutorial Kardiovaskular. So, must be prepared. Doakan saya ye, teman-teman. Di bawah nih, ada beberapa gambar sahaja ketika lawatan saya ke Agensi Nuklear Malaysia. Selebihnya adalah untuk simpanan peribadi. Lagipun, hanya ini sahaja yang dibenarkan untuk diambil gambar. Lain-lain tidak boleh dipaparkan. T_T


Penjana nuklear (Replika sahaja). Yang sebenar berada di dalam, 'no cameras'

Reaktor TRIGA PUSPATI. Akan diterangkan kemudian.

Fuel element inside reactor.
Melawat ke kilang Sinagama. Juga akan diperincikan lagi nanti.

Listening to
'Open Your Eyes by Maher Zain'.
Then, study again.
Wish me okeyh!
(^_^)

No comments:

Post a Comment

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat