Award lagi.. - Blog Cantik & Menarik, Beautiful BINGO Blog dan Special Award

Memang tak rajin.
Tapi merajinkan diri sebab nak publish jugak entri nih.
Kesian teman-teman yang dah tag tapi saya lambat jawab.
Maaf ya. =(

Blog Cantik & Menarik


1. Apa pandangan awak terhadap blog Atika Aula?
Belog yang mempunyai warna purple sebagai warna utama, memiliki warna-warna lembut bercirikan kewanitaan, comel dan kreatif.

2. Kenangan manis dalam hidup awak?
Setiap perkara yang berlaku mempunyai hikmahnya. Mana yang indah di ingatan saya, comel seperti kanak-kanak riang Ribena, menggamit rasa gembira sampai nak nangis seperti kanak-kanak melihat dunia, melihat kedua org tua dengan penuh kasih sayang dan manis seperti gula-gula adalah kenangan manis saya.

3. Kenangan pahit dalam hidup awak?
Kalau pahit kata orang seperti hempedu. Tapi ntahlah, saya tak pernah pula termakan hempedu. Teman-teman pernah rasa ke? Tapi bagi sayalah kan, selagi tidak tertegaknya satu sistem yang memberi rahmat ke seluruh alam yakni Daulah Khilafah Islam, selagi tidak terterapnya syariat Islam di muka bumi yang saya pijak ini, dan selagi cahaya Islam tidak tersebar ke seluruh pelusuk belahan dunia, selagi itulah saya sentiasa hidup dalam kenangan pahit. Anda juga merasainya, wahai kaum Muslimin yang dirahmati Allah.

4. Adakah awak dah berpuas hati dengan kehidupan awak yang sekarang?
Saya tidak pernah dan tidak akan berpuas hati. Sebab jawapan rujuk soalan 3. (^-^)V

5. Sebutkan 3 impian dalam hidup awak yang belum tercapai lagi..
- Owh..apa ya?
- Ermm..
- Mendapat keredhaan Allah. Mohon didoakan ye teman-teman.

Diberi oleh : Shidah2020 (Kemuliaan Islam)

Beautiful BINGO Blog


1) Berikan satu nickname untuk saya. (pemberi award- dik Shiqa)
- Shiqa Afiqa cute miut.

2) Ucapan pemberi award
- Thanks sebab sampai jugak ke belog akak. Shiqa baru je singgah dan BW dah bagi award tentang belog akak yang tak seberapa nih. Agaknya memang cantik kot biru dengan akak di mata adik ye. Hee

3) 6 fav artis/group yang kowang minat
- Biarlah rahsia.. Opsss.. Sebenarnya lebih suka mendengar lagu-lagu daripada meminati penyanyi itu sendiri. Sebab lagu yang dinyanyikan oleh seseorang penyanyi bisa berubah-ubah. Jadi, menggemari lagu adalah lebih baik daripada penyanyi itu. ;)

4) Tag Award Ini Kepada 10 Blogger/Follower... (untuk award Blog Cantik & Menarik, Beautiful BINGO Blog)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Sesiapa yang sudi terima award nih, silalah ambil. Saya gembira anda sudi menerimanya. Thanks.

Diberi oleh : duniashiqa (sini)

Special Award

Photobucket

Daripada : Kemuliaan Islam

No comments:

Post a Comment

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat