Jom Klik-Klik.. Teehee

Teruja sebentar. *Gelak

Alhamdulillah, setelah beberapa bulan mencari koding akhirnya jumpa juga. Koding untuk copyright. Cuba skrol ke bawah. Anda akan nampak seperti ini :

Direka khas dan dihasilkan oleh .::Wanita Mustanir::. | 2010 shirashafrida.blogspot.com
Dengan kerjasama ❤ Kemuliaan Islam ❤ Blog 1 ummah

Bukan senang tau nak dapatkan koding ini. Sampai bergaduh woo. Hukhukhuk. Apapun, saya bersyukur akhirnya ketemu jua. Kawan-kawan, ada iklan sekarang nih. Kelik-kelik lah kalau sudi. Teruja bangat nih. Sebab dah ketemu.

 Nuff header dan sidebar

Nuff between post

Selamat malam semua.
Assalamualaikum.
:) sampai ke pagi.

16 comments:

  1. wah...so cantik blog ni...;d

    ReplyDelete
  2. @Boloque,

    terima kasih.. terima kasih jugak sebab sudi drop comment and singgah..;)

    ReplyDelete
  3. @..:akyn:..,

    thanks, sis..

    salam perkenalan..;)

    ReplyDelete
  4. @rieyana ynn,

    sis, thanks ye.. actually saya pun baru je belajar dengan adik.. hee.. dia selalu explore koding2 nih.. alhamdulillah, terhasil jugak dgn tunjuk ajar dia.. walaupun dia baru je 13 tahun..

    ReplyDelete
  5. salam,..boleh x mmbantu saya dalam mendecoratekan atau berkongsi tutorial blog(layout,header) jadi begini,sya mmg dah lama menginginkan keadaan blog yg bgini.moga dapat membantu saya.or boleh tmpah ke????thanks...

    ReplyDelete
  6. @aima in luv,

    terima kasih sis..

    salam perkenalan dari saya, sis..

    ReplyDelete
  7. @Mar,

    wassalam.. Saya bukannya pandai sgt nak mendecorate.. hanya mendekorasi utk kepuasan sendiri..

    Mar nak tutorial layout dgn header ke? Saya sebenarnya agak fail dlm koding2 utk tutorial sbb dulu penah try wat.. tapi tak menjadi..

    so, kalau saya gtau dari mana saya mendapatkannya, boleh??

    ReplyDelete
  8. dikk share lah mcm mana nak buat coding kat bawah mcm tuu .. akak pueh cari macm mana nak buat .. x dpt sampai sudahhh ..

    leh email akak tak cara dia
    zarida@kolejshahputra.edu.my

    ReplyDelete
  9. @kak ieda,

    insyaAllah, shira akan share ye kak.. nak buat template sendiri ye? selamat mencuba ya, kak.. ;)

    ReplyDelete
  10. SoutulMujahid,

    ape nih? cubalah tgk.. -.-"

    ReplyDelete
  11. @Nurul Shafiqah,

    thanks, sis Nurul Shafiqah.. terima kasih sbb sudi melawat sini.. salam perkenalan..

    ReplyDelete

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat