Kenapa Saya Suka Oh! Media Network

Anda pernah dengar atau baca tentang Oh! Media tak? Tak pernah? Ishh.. ishhh.. Saya pun tak pernah tahu tentangnya. Tapi ada sesuatu yang buat saya suka Oh! Media Network. Nak tahu tak apa tuh Oh! Media Network? Of course nak kan.. kan.. kan.. Meh sini saya beritahu kat kalian.

Oh! Media Network, is a growing web development company in Malaysia. We produce much projects, webs and multimedia projects from the ground-up, from producing engaging designs and user interfaces to developing interactive, dynamically-driven of fun!


Oh! Media ada buat contest mudah. Syarat-syaratnya pun mudah je. Semudah blogwalking. Eh, tak! Susah jugak BW nih. Semudah apa ya? Semudah inilah.

1. Sertai lebih 220 ribu Followers di Oh! Media di Facebook (http://facebook.com/ohmedianetwork)


2. Buat satu entri di blog anda bertajuk “Kenapa Saya Suka Oh! Media Network” dan di dalam entri anda (tidak kiralah berapa panjang pun), anda perlu menyertakan sekurang-kurangnya 5 point kenapa anda menggemari Oh! Media Fanpage di Facebook. Dan pastikan anda menyertakan link untuk pembaca klik terus ke fanpage kami.

3. Sertakan sebarang screenshot fanpage Oh! Media atau gunakan profile picture Oh! Media di Fanpage. Jangan biarkan entri anda tanpa sebarang gambar (bosan = tolak point)

4. Selepas publish, hantarkan email anda kepada kami melalui support@ohmedia.my dengan subjek “Penyertaan Contest Oh! Media”.

Sebab PERTAMA Kenapa Saya Suka Oh! Media Network?


Video di atas adalah permulaan perkenalan saya dengan Oh! Media. Memang kelakar iklannya. 'Tabik spring lah sama lu'. Tak pernah ada mana-mana media yang saya tahu mempunyai inisiatif seperti Oh! Media untuk memaparkan video-video sebegini. Harap-harap adalah lagi video-video yang kelakar tapi mempunyai moral dan pengajaran demi kesihatan kita. ;) Pssttt.. Jangan lupa klik sini kalau nak check out video-video di FB Oh! Media.

Sebab KEDUA Kenapa Saya Suka Oh! Media Network?


Banyak informasi yang boleh diperoleh melalui Oh! Media Network. Tengok je gambar kat atas nih. Ada tentang adab-adab dalam Islam menerusi Oh!Islam (sila klik sini ) dan juga basikal dengan stereng di Oh! Tidak (sila klik sini pula) Kesimpulan sebab kedua adalah Oh! Media Network macam-macam ada. Hee. Tak mau dah cari yang lain. Lupakan yang lain. (Iklan Daia pula).

Sebab KETIGA Kenapa Saya Suka Oh! Media Network?


Biasalah, kalau follower ramai, boleh ada ramai kenalan kan. Ini menjadi antara sebab mengapa saya suka Oh! Media Network. Kata orang, berkawan biar seribu, bermusuh tiada satu. Entah betul entah tidak macam nih kata orang. Lupa dah. Tapi lebih kuranglah kan.

Sebab KEEMPAT Kenapa Saya Suka Oh! Media Network?


Sungguh tidak ketinggalan. Oh! Media Network juga ada pemberitahuan tentang buku-buku. Siapa yang ulat buku, memang tak salah menjadikan Oh! Media Network sebagai 1 medium mudah untuk mengetahui buku-buku di pasaran. Biarpun saya bukanlah ulat buku tapi sedikit sebanyak saya tahu jugalah tentang buku-buku yang dipromosikan oleh Oh! Media Network sebab saya ulat laptop :D

Sebab KELIMA Kenapa Saya Suka Oh! Media Network?


Enough said, memang terhibur. Notes yang santai dan mencuit hati. ;) Jadi, jangan lupa untuk suka akan Oh! Media Network (http://facebook.com/ohmedianetwork).

Nak tahu lebih lanjut tentang contest, klik http://ohmedia.my/contest-mudah-mengenai-oh-media/. Dan 10 pemenang utama akan menerima hadiah daripada Oh! Media Network berupa:



Hadiah Pemenang 1 hingga 3
- 1 set mug limited edition Oh! Media.
- 2 set perfume Semerbak sumbangan Semerbak Perfumes.
- Promosi link blog anda di Oh! Media Fanpage (kini melebihi 220,000 ahli).
Kesemua hadiah berjumlah RM450 untuk setiap seorang.

Hadiah pemenang 4 hingga 10
- 1 set perfume Semerbak sumbangan Semerbak Perfumes.
- Promosi link blog anda di Oh! Media Fanpage (kini melebihi 220,000 ahli).
Kesemua hadiah berjumlah RM400 untuk setiap seorang.

Biarpun anda bukanlah antara 10 pemenang bertuah, anda tetap akan menerima hadiah berikut. Jadi jangan takut untuk menyertainya.

Penyertaan selebihnya (Saguhati)
- Promosi link blog anda di Oh! Media Fanpage (kini melebihi 220,000 ahli).
Jumlah hadiah berjumlah RM300 untuk setiap seorang.

Satu penyertaan paling awal diterima walaupun anda tidak menang
- Menerima 1 set perfume Semerbak sumbangan Semerbak Perfumes.
- Promosi link blog anda di Oh! Media Fanpage (kini melebihi 220,000 ahli).
Kesemua hadiah berjumlah RM400 untuk setiap seorang.

Tarikh tutup contest mudah ini adalah 
pada 31 Disember 2010 jam 11:59 malam.

4 comments:

  1. semoga berjaya ye shira..tak sangka shira ada bakat jadi promoter...

    ReplyDelete
  2. puas aku ingat sape likebee nih.. mujur aku tak tersalah teka..


    Fina!!!!

    Welcome back with new breath.. :D

    ReplyDelete

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat