Kuliah Sudah Bermula. Hidup Mesti Ceria dan Gumbira ;)

Assalamualaikum wbt semua,

Alhamdulillah hari ini dah bermula sesi perkuliahan 2010/2011 saya. Segalanya berjalan dengan baik walaupun sedikit tekanan pada pagi hari tadi.

Saya mesti membahagikan masa saya dengan sempurna. Antara kuliah dan blogging. Antara blogging dan penulisan. Antara realiti dan realiti jugak. Hee. Motif tulis macam ini? Sekadar bergurau senda bersama kalian. =)

Image from Google

Tadi subjek Kardiovaskular dan Terapi. All about HEART. Kali ini tak boleh ambil mudah. Belajar mesti bersungguh-sungguh sampai nak vomit. Kena faham segala jenis ubat dan kesan sampingan serta mechanism of action. Kalau faham fisiologi jantung, insyaAllah saya mudah faham penyakit yang berkaitan jantung. Antaranya? Anda silalah jawab ye!

Apapun, subjek ini 3 jam kredit. Agak banyak. Tetapi tiada workshop, hanya kuliah dan tutorial sahaja. Saya sangatlah suka. =D Lepas ini, saya dah tak boleh malas-malas macam dulu. Kena dapatkan apa yang insan tersayang hajatkan. InsyaAllah. Tiada lagi peluang selepas ini. Hanya ini. This is the time for me.

2 comments:

Syukran for your nice comment. Please leave your comment again!!! (^_^)

 

Copyright © 2013 | Wanita Mustanir | by Cik Bulat